کانون فرهنگی هنری مسجد خیرات شیراز

کانون فرهنگی هنری مسجد خیرات شیراز

کانون فرهنگی هنری مسجد خیرات شیراز

کانون فرهنگی هنری مسجد خیرات شیراز

۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است




زمین چمن شهدای قصردشت 27شهریور 1395



زمین چمن شهدای قصردشت 27شهریور 1395




زمین چمن شهدای قصردشت 27شهریور 1395




زمین چمن شهدای قصردشت 27شهریور 1395



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۲۱:۳۰
محمد خیراتی
اجرای سرود " باز صدای اذون میاد " توسط گروه سرود مسجد خیرات شیراز در مراسم اختتامیه طرح تابستانه 1395 صورت گرفت.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۳:۱۴
محمد خیراتی















































۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۲۳
محمد خیراتی
طرح تابستانه ی نوجوانان مسجد خیرات در سال 1395 ، با استقبال شرکت کنندگان در این طرح مواجه شد . این طرح که در خرداد ماه سال جاری و پس از اتمام امتحانات درسی بچه ها آغاز شد ، در شب عید سعید قربان ، با برگزاری مراسم اختتامیه و حضور والدین اعضای شرکت کننده در این طرح به پایان رسید.

در این مراسم اختتامیه که بیشتر امورات آن را خود نوجوانان مسجد خیرات انجام دادند ، در ابتدا سرود ملی نواخته شد و پس از آن آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری نوجوان این مسجد قرائت شد . پس از آن ، مجری برنامه که از نوجوانان آینده دار در این عرصه خواهد بود ، سین برنامه را برای مدعوین شرح دادند .

در ادامه برنامه کلیپی ار فعالیت های انجام شده در مدت این طرح تابستانه برای والدین به نمایش در آمد و با پایان کلیپ گروه نمایش برای اجرای نمایش تئاتر خود بر روی صحنه حاضر شدند و نمایش خود را به نحو احسنت اجرا کردند و مورد تشویق والدین خود و حاضران این مراسم قرار گرفتند. پس از اتمام اجرای گروه تئاتر حجت السلام محسن بیگ بر روی صحنه حاضر شدند و در مورد فعالیت های صورت گرفته در زمینه ی فرهنگی در مسجد خیرات در مدت زمان تابستان صحبت هایی را ایراد کردند و پس از ایشان آقای مکاری که مسئولیت تدریس مباحث قرآنی و کلاسهای خلاقیت را در سال 95 به عهده داشتند ، گوشه ای از فعالیتهای صورت گرفته را تشریح کردند .

در ادامه ی برنامه ، مجری از گروه سرود دعوت می کند تا برای اجرای سرود خود با مضمون " نماز " می باشد بر روی صحنه حاضر شوند ؛ اعضای گروه سرود این سرود را به زیبایی هرچه تمام تر اجرا کرده و مورد تشویق حاضران و والدین خود قرار می گیرند.

پس از اجرای گروه سرود ، جوایزی تدارک دیده شده بود که به نفرات برتر در رشته های مختلف تقدیم شد .

در ادامه ی مراسم اختتامیه
حجت السلام محسن بیگ ، ضمن تبریک مجدد عید قربان ، از همکاری و مساعدت های اعضا و شوای فرماندهی پایگاه مقاومت پایگاه ثارالله(ع) حوزه 5 بسیج امام باقر(ع) در جهت برگزاری یک دوره ی موفق در تابستان95 تشکر کردند و در آخر از بچه ها تقاضا کردند که دسته گلهایی را که آماده شده است به مناست عید و همچنین به رسم احترام به پدر و مادر ، به والدین خود تقدیم کنند و دست پدر و مادر خود را ببوسند و از زحمات آنها قدردانی و سپاسگذاری کنند.











































موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۹۵ ، ۰۲:۱۱
محمد خیراتی

 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۵ ، ۱۹:۴۵
محمد خیراتی

یازدهمین یادواره شهدای مسجدخیرات پس از انتظاری یکساله به همت تمام واحدهای اجرایی پایگاه مقاومت ثاراله(ع) در این مسجد اجرا شد و مورد استقبال مردم شهیدپروز شیراز قرار گرفت


پس از اقاومه ی نماز مغرب و عشا در مسجد خیرات به امامت حجتالاسلام انجوی امیری ، و حضور مردم در نماز یک صفحه از قرآن قرائت شد و بعد از آن مردم در جایگاه خود مستقر شدند و یادواره با قرایت قرآن توسط قاری قرآن و پخش سرود ملی ایران ، به صورت رسمی آغاز شد.

پس از آن حجت الاسلام انجوی امیری به ایراد سخنرانی پرداختند و بر مساله ی امر به معروف و نهی ازمنکر که از موکدات اسلام است ، نظر خاصی داشتند و همچنین از نقش محوری شهدا در پیشبرد اهداف نظام اسلامی که این نظام اسلامی به فرموده ی امام خمینی (ره) یک نعمت الهی است و باید شکرگذاری شود

حجت الاسلام انجوی درباره مراتب امر به معروف برای حاضران و مدعوین اینگونه تشریح کردند که در مرحله ی نخست ، امر به معروف قلبی بوده در مرحله ی بعد و این فریضه به صورت لسانی و زبانی اجرا شده و در مرحله ی سوم ، برخورد سلبی می باشد که توسط دولت و نیروهای انتظامی اجرا می شود.
























۰ موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۵ ، ۰۰:۱۲
محمد خیراتی